Pages Menu
Categories Menu

gry komputerowe a rozwoj dziecka

gry komputerowe a rozwoj dziecka

Jak rynek książka może być trudne wyzwanie, chyba że autor wchodzą następujące!

Jak sprzedawać książki jest głównym wyzwaniem dla większości autorów. Wymaga to opracowania skutecznego planu marketingowego książki, które mogą być realizowane miesiące przed datą premiery ich książki. Jednak po ich książki są publikowane, autorzy zazwyczaj starają się stosować techniki książka tradycja marketingowych, takich jak:

wynajem aut dostawczych warszawa

O Kontakt z księgarń i bibliotek, aby zobaczyć, czy będą one wykonywać swoją książkę

O Wywołanie dziennikarzom gazety, aby spróbować uzyskać pewne PR

o przesłanie kopii przeglądu ich książki do książki gazety przeglądarki redaktorów lub

Starając się o utworzenie zdarzenia podpisywanie książki w miejscowych księgarniach

gry komputerowe a rozwoj dziecka

Niestety, takie podejście generuje zwykle niezadowalające wyniki.

Bardziej skuteczna strategia marketingu książek jest zidentyfikowanie niszę rynkową opartą na temat swojej książce, a następnie korzystać z Internetu być postrzegane jako organu w tej niszy rynkowej. Zamiast próbować sprzedawać swoje książki, autorzy muszą dostarczyć najwyższej jakości informacji dla ich odbiorców niszowych w czasie korzystania z książki jako poświadczeniu. Mając opublikował książkę i prawidłowo delegowania wartościową treść z linkiem do witryny książce lub blogu, to najszybszy sposób, aby być postrzegane jako władzy przez ludzi zainteresowanych w niszy, a także mediów.

Book Marketing Plan Blueprint

Poniższy plan może pomóc autorzy wykorzystują Internet być postrzegane jako organ:

1. Określ, które nisza rynkowa jest najbardziej związane z tematyką książki. Upewnić się, że ma ludzi, którzy są entuzjastycznie nastawieni do niszy i skłonni wydawać pieniądze na powiązanych produktów i książki.

2. Badania rzeczywiste długi ogon fraz, że ludzie używają, aby znaleźć informacje w swojej niszy.
Artykuł napisany przez: